szacowanie wartości zamówienia

Jak szacować zamówienie na zajęcia pozalekcyjne finansowane z funduszy unijnych?

Pytanie:

Uprzejmie proszę o opinię prawną dotyczącą konieczności stosowania procedur zamówień publicznych przez Starostwo Powiatowe w przypadku zatrudniania kadry pedagogicznej dla zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu wspólfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. W ramach projektu zaplanowano zajęcia pozalekcyjne o nastepujacej tematyce:

  1. „Komputer w księgowości” dla 60 uczniów klas IV Technikum Ekonomicznego;
  2. „Przedsiębiorczość z doradztwem edukacyjno-zawodowym” dla 90 uczniów szkół wymienionych w punkcie 1 bez względu na profil kształcenia (w tym indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym);
  3. „Interaktywna matematyka" dla 130 uczniów klas III i IV techników w  czterech Zespołach Szkół Ponadgimnazjalnych;
  4. „Programowanie obrabiarek CNC” dla 10 uczniów kształcących się  w zawodach dotyczących mechaniki w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych;  
  5. „Tworzenie stron internetowych i komputerowa obróbka grafiki” dla 10 uczniów kształcących się w zawodzie technik informatyk;
  6. „Recepcja bez tajemnic” dla 18 uczniów kształcących się w zawodzie pracownik pomocniczy obsługi hotelowej w Zespole Szkół Specjalnych;  
  7. „Ślusarz zawodowiec” dla 12 uczniów kształcących się w zawodzie ślusarz w Zespole Szkół Specjalnych.
Do realizacji poszczególnych zajęć niezbędni są nauczyciele posiadający uprawnienia do nauczania poszczególnych przedmiotów. Proszę o informację, czy realizację zajęć pozalekcyjnych należy traktować jako jedno zamówienie i oszacować łącznie, czy też należy zajęcia pogrupować wg tematyki i oszacować odrębnie.