Wsparcie techniczne należy kwalifikować wg Pzp jako usługę

Dodano: 09.08.2023
Pytanie:

Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie do 15.12.2024 r. okresu świadczenia usług wsparcia technicznego w ramach serwisu pogwarancyjnego, dla klastra macierzy dyskowych będących w posiadaniu Zamawiającego, wraz z wszystkimi komponentami tj. kontrolerami, dyskami, półkami dyskowymi, klastrowymi przełącznikami sieci, interfejsami i wkładkami światłowodowymi. 2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy dostarczyć zamawiającemu dokument potwierdzający zakup u producenta serwisu pogwarancyjnego od dnia podpisania umowy.

Kod CPV: 72611000-6 Usługi wsparcia technicznego urządzeń.

Czy przedmiotem zamówienia jest usługa czy dostawa?

Pozostało jeszcze 53% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Katarzyna Bełdowska

Katarzyna Bełdowska

ekspert z zakresu zamówień publicznych, wieloletni praktyk działający zarówno po stronie zamawiających jak i wykonawców, autor licznych profesjonalnych publikacji z dziedziny zamówień publicznych, w...